Menu

Pamiętnik wywrotowca

Nic mnie nie zdziwi - ale nadal wiele może wkurzyć

CHCĘ ZOSTAĆ BLOGIEM ROKU!

wesoly_terrorysta
I dlatego potrzebuję Waszej pomocy.

Zasada jest bardzo prosta (identyczna wręcz z tą sprzed roku czy dwóch lat):

  1. chwytacie telefony w garść
  2. tworzycie SMS o treści C00050 (zwróćcie uwagę na szalenie niski numer, jaki mam nadany - to dobry omen!)
  3. wysyłacie stworzone SMSy na numer 7144
  4. wasze konta są obciążane kwotą 1,22 PLN...
  5. ...co Was cieszy, bo to jest kasa, która idzie na rehabilitację niepełnosprawnych

Prawda, że szalenie proste? Tu nie można się obijać, nie ma wykrętów - wszyscy RAZEM, kolektywnie, hurtem wysyłamy SMSy na Pamiętnik Wywrotowca!

A Ty już zagłosowałeś?

Chciałem nawet rozkręcić jakąś kampanię, zrobić sobie ładny, niebiesko - czerwony plakat z napisem "Change", ale stwierdziłem, że nie potrzebuję drobnych. Poza tym - treść się obroni sama. Bo się musi obronić. A treść u mnie - niebanalna. Dlatego uważam, że się mi należy ta nagroda...

Ale by było, jakbym wygrał. Bym się musiał ujawnić chyba, prawda?

Planowałem zamieścić w tej notce jakiś przekaz podprogowy, coś w tym stylu - ale to by było nieeleganckie. Przypomnę więc tylko treść SMSa, jakiego nalezy wysłać na numer 7144. Treść ta brzmi:

C00050

Słownie: ce-zero-zer-zer-pińć-zero

Pamiętajcie! A ponieważ seks sprzedaje, jak to mawiają bracia Amerykanie, więc na zakończenie losowy obrazek blondyny z dużym biustem, dzięki uprzejmości wujka Google.

Ona, gdyby rozumiała po polsku, z pewnością wysłałaby C00050 na numer 7144. Nie dajcie się prosić - głosujcie na mnie!

EDIT: specjalnie na prośbę Beaty, mam nadzieję, że pośladki są wystarczająco jędrne. No i jeszcze fanów koszykówki może przyciągnę...

On też by na mnie głosował, a inne blogi z tej kategorii miałby w...koło piłki.

Komentarze (24)

Dodaj komentarz
  • szpiegowsky

    zrobione! ;-)

  • wesoly_terrorysta

    Dzięki!

  • Gość: [slawkas] 80.209.228.*

    Z mojej cudzoziemskiej komórki sesemsy nie wchodzą, pamiętam to z ubiegłego roku. Ale mam jeszcze trzy inne telefony krajowe, wiec wyślę stad 3 glosy, może się uda. Wyślę choćby dlatego, żebyś nie mówił potem, ze nasi nie chcą pomagać... ;)

  • szpiegowsky

    nie no, niestety nie mam 3 komórek...
    ale głosy poszły z dwóch ;-)

  • wesoly_terrorysta

    Dziękuję, dziękuję...wiecie - to się nawet fajnie komponuje z poprzednią notką. Z tych SMSów kasa pójdzie na pomoc innym, ale nie wysyłacie ich dla pomocy, a po to, aby glosować na mnie. To miłe, wielkie dzięki, serio.
    Ja sam wyślę z dwóch telefonów, bo mam:)

  • szpiegowsky

    @wesoły: szpaner ;-p
    się komórkami chwali ;-)

  • wesoly_terrorysta

    Mam dwa numery telefonów. Aparat mam jeden...

  • Gość: [slawkas] *.abnqu2.dynamic.dsl.tele.dk

    O, wysłane 3 głosy.

  • Gość: [Beata] *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a ja prosze o zdjęcie faceta, nie musi byc z przodu:) ważne żeby miał jedrne posladki wtedy wysle sms, blondyna z duzym biustem nie motywuje mnie do głosowania:(

  • szpiegowsky

    beata wie jak się ustawić :-)
    ja nawet o motywacji z jakimś miłym panem nie pomyślałam ;D

  • Gość: [Matriks] *.home.aster.pl

    Mówisz - masz :)

  • Gość: [Beata] *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    uściślę...te posladki to musza byc widoczne a nie skryte pod czerwienią materiału, wyobraźnię to ja mam, ale tym razem wzrokowo ma bodziec zadziałać

  • wesoly_terrorysta

    Dziękuję, dziękuję Wam wszystkim...wzruszające, że jesteście ze mną. Serio - cieszę się, że mam takich Czytelników.

    @Beata: prrrrroszsz... może być? Pierwotnie planowałem akcję "for men only", ale co tam.

  • Gość *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Idealne, sms poszedł:)

  • Gość *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ten gośc to ja, Beata:) całe szczęście, że przysyłaja potwierdzenie na jaki blog zagłosowałam:)

  • Gość: [Beata] *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wpadłam popatrzeć:)

  • Gość: [Beata] *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    chyba juz mi sie znudziły...moze się odwrócić

  • wesoly_terrorysta

    @Beata: a proszę Cię uprzejmie, dla Czytelniczki wszystko:)

  • Gość: [Beata] *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wesoły...Ty mnie kasujesz? noje komentarze? łaj?

  • wesoly_terrorysta

    Beata - ależ skąd! Dlaczego mnie o coś takiego podejrzewasz? Co Ci się skasowało?

  • Gość: [Beata] *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    w twojej ostatniej notce, dlatego wróciłam do "pośladków", wyżej pisałam dwa razy i NIC!

  • wesoly_terrorysta

    Nic Cię nie kasuję - zresztą jak widzisz, komentarze się pojawiają. Jakiś błąd, ja nic nie widziałem. Serio.

  • Gość: [Beata] *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    WT, nie wiem dlaczego, ale Ci wierzę:)

  • wesoly_terrorysta

    @Beata: bo mi dobrze z oczu patrzy:)

Dodaj komentarz

© Pamiętnik wywrotowca
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci